Familjen Lindelöf....

fredag 17 juni 2011

Helg= mys

Lördagmorgon och mitt stackars finger bultar, hela familjen tog en promenad igår och dum som man är snurrade jag kopplet runt handen vilket resulterade i att när ozzy gjorde ett rejält ryck, så drog han med hela min hand o mitt stackars ringfinger tog rejält med stryck. Är lite blå på fingern idag, men skall konsultera min kära svägerska ikväll när vi träffas för att kalasa för mamma. Vi visste inte om det skulle bli något kalas ikväll, eftersom att vi har haft rena sjukstugan här hemma. Men både micke o wilma mår bättre, fast synd o säga att wilma var sjuk när hon blev hemskickad från förskolan igår, hon både åt o lekte när hon kom hem??? stora frågetecken kring det....

just nu sitter wilma o kollar på Nalle puh, nya favoriten, hon har lärt sig namnen på de flesta nu....


Håller tummarna för fint väder idag....vi tänkte åka in en runda på vellinge marknaden, litet, men mysigt att gå där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar