Familjen Lindelöf....

tisdag 18 oktober 2011

Höstmys...

Nu är kylan och mörkret här, men då gäller det att förgylla kvällarna med lite te och tända massa ljus och gosa ner sig i soffan:)

Lördagen bjöd på en trevlig 30 års fest!! Jessica nollade och ställde till med kalas, givetvis var wilma medbjuden...hon hade med en egen liten present till jessica, ett hjärta!!
Det blev övernattning för oss och när barnen lagt sig, satt vi uppe och snackade och hade trevligt...men att klockan lyckades bli 03.30 innan vi la oss förstår jag inte, vart tog tiden vägen? Wilma vaknade pigg o glad 06.30....det innebär att jag fick tre timmars sömn, var lite trött på söndagen. Men det händer så sällan, så det var det värt:) Jag fick ett fint halsband efter mormor som jag bar på kvällen....blev så glad när jag fick det...

Har inhandlat en halloween utstyrsel till wilma, en liten söt älva blir hon.

/>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar