Familjen Lindelöf....

söndag 5 augusti 2012

börjar jobba:(

Jaha då har sex veckors semester gått...men vilka härliga veckor vi haft!! jag känner mig avslappnad och nöjd med allt roligt vi hittat på denna sommar:) Eskilstuna en vecka sen, high chaparal en dag. Cyklat på Ven, varit i Helsingör, Smögen besöket...och den sista veckan har det blivit några strandbesök!! och så har jag ju äntligen fått komma till Ullared...igår hade vi kräftis/surströmmingsskiva med mange och malin, en perfekt avslutning på semestern.... Får ju inte glömma mitt och mickes biobesök i fredags, var och såg Batman, superbra film och mysigt att bara göra något med min älskade make:) Men imorgon börjar allvaret för mig...då ringer klockan 6.00, men mina två älsklingsfisar har fortfarande en veckas semester kvar..så jag får snällt gå upp själv!! Men kommer nog sakna dem på jobb, vi har ju varit tillsammans varje dag nu under semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar