Familjen Lindelöf....

torsdag 27 mars 2014

frukt efter gympan...

Idag har varit en aktiv dag för mig..efter att jag lämnat wilma på förskolan
Tog jag och micke en rask promenad på nära en timme...viktigt att micke rör sig nu,blir bara värre med ischias om man sitter, nyttigt för mig också att komma ut och röra på mig! Men idag blev det två promenader,för på morgonen lämnade jag wilmas cykel på förskolan så kunde hon cykla hem och vi fick oss en runda till och från förskolan. På vägen hem stannade vi  till på centrum och då var där vårfest...det bjöds på popcorn, godis, korv, våfflor och barnen kunde pyssla. Perfekt! så fick vi i oss lite mellanmål. På kvällen åkte jag och wilma på en gympa där föräldrarna är med och gympar med barnen...ja vilket ös där var, jag har nog träningsvärk imorgon... rolig gympa för stora och små!! Går defenitivt dit nästa vecka:) nu mumsar wilma frukt och jag pustar ut i soffan..alice har haft pappa mys och somnade när vi var på gympan, så alla är nöjda och glada...
Skickat från min Samsung Mobil

1 kommentar:

  1. Vad kul att du också får chans att träna Karina
    verkar kul med gympa mamma barn
    Hur funkade det hmmm gör ni samma rörelser eller ?

    SvaraRadera