Familjen Lindelöf....

torsdag 1 maj 2014

sitter och leker...

Hade en trevlig valborg igår...mange, benny och viveka var här. Vi grillade och sen gick vi bort till bålet där man kunde köpa lotter,där fanns fiskedamm och givetvis fick wilma fiska...det blev en bamse skiva och andra gången blev det ett bakset!!  Idag hänger vi här hemma och micke har fixat i trädgården  och jag har passat på att vila...fick ju en allergisk reaktion av myggstick så natten i förrgår blev det inte mkt sömn:(men alice tog en lång sovstund idag och då la jag mig också. ..sen bakade jag och wilma cupcakes när jag vaknade...Alice vill bara sitta nu och det är perfekt att sätta henne i soffan i hörnan så kan hon leka där..men det funkar bara tills hon börjar röra sig och krypa ...då blir det golvet igen.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar