Familjen Lindelöf....

torsdag 12 juni 2014

Check out the photo I created

Igår började wilmas sommarlov...när jag hämtat henne på förskolan körde vi till 4H gården i barsebäck! Wilma blev överlycklig när hon såg att de hade fått kattungar...hon satte sig ner bland de andra tjejerna som satt där och klappade och gosade!  Knappt jag fick med mig henne därifrån...hon fick en rundvandring av en pojke som nog var en två år äldre, han gav henne bröd att mata hönorna med och visade geterna och kaninerna, det är ju inte sista gången vi åker dit. Wilma är så glad för djur och hennes högsta önskan är ju en egen katt eller kanin. Påminner mig om en annan liten tjej för sådär 30 år sen😊Tyvärr är inte wilmas föräldrar lika tillmötesgående som mina föräldrar var... jag drog ju hem allt från tupp till kaniner och herrelösa katter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar