Familjen Lindelöf....

torsdag 24 juli 2014

Wilma 5 år...

I morse smög jag och micke upp och gjorde födelsedags frukost till Wilma! Hjärt mackor, kanelbulle med ett ljus i och givetvis paket, sen gick vi in och sjöng för henne. Hon fick en barbietidning och så hade jag slagit in min iphone i låda med tillbehör till henne...nu är den hennes, men den kan endast användas till spel och under kontrollerande former, en femåring skall inte springa omkring med en mobil i fickan....Efter frukosten åkte vi till center syd och fixade huvud presenten, hål i öronen. Wilma var jätteduktig, blev lite ledsen precis efteråt ,men efter en glass var den smärtan borta:) hon valde ett par söta rosa blom örhängen och fick även ett par stjärn örhängen i silver av mormor och morfar. ..som hon kan ha efter läkningen. Wilma har verkligen blivit firad idag och hon är så glad över alla sina fina presenter...bla fick hon en klocka,  pyssel, barbiedocka,  massa kläder ( många av plaggen från morbror Benny och viveka , som vanligt, hihi) men jag klagar inte ,det behövs alltid!! Kapla stavar i massor ( Benny. ..ditt bygge står fortfarande kvar😉
Pengar fick hon som skall in på hennes konto och en mugg som gör slush ice av farbror Magnus...den var poppis! ! 
Tänk att vår lilla tös har blivit så stor...redan 5 år!!  Grattis hjärtat...



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar