Familjen Lindelöf....

lördag 13 september 2014

Två förkylda tjejer...

Igår trotsade vi förkylningar och åkte till limhamn och firade mamma!! Hon bjöd ut på restaurang för att fira sin 65 års dag...och det ville vi ju inte missa😊 mkt god mat, följt av mumsig tårta hemma hos benny och Viveka!  Mamma hade köpt tilltugg och lite god dricka som vi kunde mysa på senare på kvällen...vi har redan gett present när hon fyllde i somras, men hittade ett gulligt hus att sätta ljus i som hon fick igår!! 
Känner mig liten sliten idag, då jag knappt fått sova...Alice har snörvlat och vaknat flera gånger i natt och skrikit, men men, nu verkar hon pigg och glad och kör på här hemma...
Wilma har inte haft krupp inatt och har nog fått sova bättre än de andra nätterna.
Får se om jag orkar ta mig till gymmet idag...men skall verkligen försöka!! 
Vi röstade igår så det slipper vi göra idag...
Så idag blir det nog hemma mys med allt vad det innebär!! Spela lusen, leka café (Wilma är alltid cafeinnehavare) och läsa kroppen boken vi lånade på biblioteket!! Wilma  tar fram sitt förstoringsglas när vi läser den, man vill ju inte missa nått.

Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar