Familjen Lindelöf....

måndag 20 oktober 2014

Nya leksaker...

Igår stack jag till Ica maxi med Alice medans micke stannade hemma och dammsög och testade nya moppen😊 Wilma ville bli hemma och leka på sitt rum, så de fick hon! 
Trodde jag kände mig bättre, men icke, när jag kom hem hade jag feber, är så trött på detta. Men härligt att komma hem till ett skinande rent hus i alla fall, om man nu skall vara lite positiv! !
Blir läkaren idag, eftersom att det känns som att jag skall hosta upp lungorna. I morse plockade jag fram lite av Wilmas gamla leksaker som vi haft i källaren ...blev som nya för barnen och genast började båda leka o ha fullt upp med bilen och klossarna!! Skall göra så lite då och då. Men då får vi plocka undan lite andra saker annars blir det lite för mkt av det goda.


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar