Familjen Lindelöf....

lördag 31 januari 2015

Lördags kul...

Idag bjöd dagen på en massa roligheter!! Micke tatuerade sig och vi hälsade snabbt på honom och gick sen och tog en fika på fiket bredvid. ..semlor  och massa annat gott!! Jag och lotta körde iväg en runda till center syd senare under dagen, så var barnen med Mange o Roger. ..blev en del fynd, bla en lampa till Wilmas skrivbord och några nya lila skålar som var på utförsäljning!! Härligt att åka en stund utan barn! 
Igår hade jag också lite barn fritt på kvällen när jag, lotta, Sara, anki och helle var på spa kväll på badhuset...jag kunde tyvärr inte bada pga av min urinvägsinfektion. ..men jag njöt av frukten och satt med fötterna i det varma vattnet...sen kunde jag vara med när det var dags för inpackningar...först gjorde vi en kaffepeeling och efter det en honungs insmörjning och så in i bastun o njuta.
När vi var avduschade och klara väntade en räk macka på oss i restaurangen! !! En trevlig och avslappnande kväll....


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar