Familjen Lindelöf....

måndag 16 mars 2015

läser!!

Har haft en mysig helg med Roger och Lotta!! Lotta har haft båda tjejerna på natten,  så jag och micke har fått sova!! Har verkligen behövts!  Tyvärr har vi som vanligt varit sjuka här hemma och Roger blev nog bjuden på en dos...Alice ville vara uppe hos roger och mysa. Eller som hon säger nu Goger:) 
Igår blev det läkarbesök för Wilma och de konstaterade att det var en virus infektion. ..men min fråga är när detta skall ta slut??? Jag känner mig själv dålig nu och därför har jag bestämt mig
att en gång för alla försöka bli kvitt detta, trots att Alice är frisk blir hon hemma med mig o wilma så hon inte utsätts för nya bacilusker på förskolan och drar hem dem...så alla med förkylningar o andra bacilusker kommer inte innanför dessa fyra väggar:) hihi nä men nått måste ju göras nu!! 



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar