Familjen Lindelöf....

söndag 14 juni 2015

Regn...

En mysig lördag som vi tillbringade tillsammans med mamma o pappa...först mötes vi upp i karlslunds parken där vi grillade korv och barnen lekte o kollade djuren. ..för mig började det mindre bra, när jag gick av bilen smällde det till i ryggen och jag kunde knappt gå eller röra mig. Fick väl nått i kläm. Men skam den som ger sig, jag kämpade på och hängde i diverse lekställningar för att rätta till det.  Men blir det inte bättre får jag gå till en kiropraktor. Sen åkte vi hem och tittade lite på prinsens bröllop innan grillningen. På kvällen öppnade himlen sig och det regnade rejält...micke jag o wilma satte oss under taket på trädäcket och hörde regnet smattra...riktigt mysigt!! 


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar