Familjen Lindelöf....

fredag 2 juli 2010

Massage....



Idag började jag förmiddagen med att vara barnvakt. Jag satt med wilma o Vilda på en filt i trädgården, men som sagt synd o säga sitta, för det var precis vad dom små busungarna inte gjorde:) stenar skulle in i munnen, likaså grus, dom körde gåvagnen ihopa, vilket gick bra, fast krockade lite då o då, sen fick man ju se till så det inte trillade i poolen (modell mindre) men ändå. Ozzy gjorde inte det hela lättare när han slickade dom på kinderna med sin grusiga tunga. Jag var något svettig när en timme gått, trots att jag ändå är van vid barn i yrket, oj oj säger jag. Men det var värt allt jobb, för sen var det dags för mig att lägga mig på massagebänken en timme under vivekas händer. Då hade jessica en timmes barnpassning framför sig. Sen blev det lite kycklingsallad och bara slappa. Vi tackar Viveka för en ljuvlig massage, behövdes verkligen. Håller tummarna för fint väder imorgon...för då blir det beachen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar