Familjen Lindelöf....

onsdag 7 juli 2010

Några steg o isglass...



I lördags var vi på lomma beach...mycket härligt och wilma badade lite med pappa, sen sov hon den mesta tiden, skönt för henne, det var så varmt att man själv knappt ens orkade vara i skuggan. Vi köpte varsin piggelin och då hade wilma vaknat och skulle givetvis smaka lite. Lite blev mycket och därför gjorde jag själv lite nyttigare sockerfria isglassar här hemma idag. Får tänka på hennes två små tänder.Hon åt min hemmagjorda glass med lika stor aptit som den på stranden, bra då vet man att det funkar lika bra:)

Nu har wilma börjat att resa sig utan stöd,idag ställde hon sig upp på filten ute i trädgården och gick tre steg mot mig, jag blev både förvånad o glad, hon blev nog lika förvånad själv, men hon var mycket nöjd med sin insats och försökte flera gånger, men hon blev lite för ivrig så det blev mest platt fall på rumpan. Nu ligger hon på sitt rum o sover, trött efter att ha klarat nått nytt, och värmen har nog lite med saken att göra också. Vi har i väntan på en större madrass, lagt hennes lilla madrass på golvet, lite mysiga kuddar och en bra bok, sen slocknade hon efter
10 minuter. Nu skall jag också krypa ner i sängen....godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar