Familjen Lindelöf....

söndag 27 mars 2011

Farmor o Roger....

Farmor Lotta o Roger har varit på besök i helgen....wilma var ledig på fredagen och hade en mysig dag tillsammans med farmor,roger, beste och bestefar! Fredag kväll bjöd på våfflor med räkor och goda tillbehör, till efterrätt blev det våfflor med grädde o sylt:) "mums"

Tidig lördag morgon gjorde jag mig redo för att åka med jessica på loppis....lång kö när vi kom dit, men det flöt på och väl där inne gjorde jag en del fynd till Wilma:)21 plagg (tights, tröjor,skor och lite leksaker) allt för under 300:- kände mig riktigt nöjd. Men när jag kom hem tog jag emot en varm tjej och tempen visade 39,5....så nu är wilma sjuk igen. Men hon orkade med lite bus med farmor igår:)


Farmor o roger hade med en spöket laban film till wilma när de kom, den har blivit favoriten nu när man är sjuk....hon satt en stund i morse och tittade och mös med sin monchichi! blir nog en väldigt lugn dag idag med en liten varmtjej i famnen....orkar wilma passar vi nog på att gå en runda i det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar