Familjen Lindelöf....

torsdag 17 mars 2011

JAG ÄLSKAR DIG....

Ännu en dag hemma, men nu är wilmis frisk.... men för att vara på den säkra sidan och för att inte smitta kompisarna på förskolan ska man hålla sig hemma 48 timmar. Men imorgon blir det förskolan:) Wilma vaknade 7.00 i morse - Mamma älling...var det första hon sa när hon slagit upp de ljusblå, och jag har inte glömt ett v, hon säger älling, låter så gulligt! Till frukost blev det mannagrynsgröt och det passade damen, hon åt snabbt upp och ville ha mer, men jag fick erbjuda lite av min makrill istället, funkade det också! En annan sak hon lärt sig säga är JAG ÄLSKAR DIG.....hjärtat smälter när hon säger det, hon sa det till pappa i telefonen i morse, och han blev minst sagt glad:)helt underbart med alla framsteg som händer i denna åldern, tiden går alldeles för fort, vill ha henne liten ett tag till:) Hittade en film på wilma och Vilda när de leker inne på wilmas rum....dom är så söta tillsammans!! bara måste lägga ut den, så alla andra också kan njuta av den:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar