Familjen Lindelöf....

lördag 23 april 2011

Glad påsk....



Nu i veckan kom Benny och Viveka upp o passade Wilma, jag och micke jobbade, så det var skönt att wilmis fick en extra dag ledigt:) dom hade både hunnit vara på lekplatsen och handlat glass o lekt massor innan jag var hemma! Wilma fick ett stort påskägg av barnvakterna full med kläder.....tack ,tack säger vi!!
Dagen efter, var det dags för oss att packa bilen och köra 60 mil upp till farmor och Roger! var lite orolig att wilma skulle tröttna i bilen o gnälla, men hon var glad och väldigt pratig, man fick inte en blund i ögonen.
Nu befinner vi oss i härliga Eskilstuna, vädret är toppen och igår satt man ute i solen och läste mama och drack ett gott glas vitt vin:) det är livet!! sen åt vi en god middag på kvällen!!

Wilma stortrivs, hon har bakat, klappat berra (som tyvärr har blivit sjuk) lekt med alla roliga leksaker här och igår blev mamma,pappa och wilma badsugna. Så vi fyllde badkaret och hoppade i hela familjen! två år sen jag badade i badkar, helt underbart, har verkligen saknat ett badkar insåg jag. Vi får börja spara ihop till vårt efterlängtade spa i källaren.

Imorse vaknade jag av att wilma sa- issa toan....så vi rusade upp och satte henne på toan (glömde ju pottan hemma) men det funkar bra med toan oxå.
Idag blir det påskmat och lite trvliga gäster på besök:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar