Familjen Lindelöf....

lördag 2 april 2011

snörvel och hosta

Nu är det min tur att vara förkyld...hoppas wilma klarar sig denna gången, jag snörvlar och hostar, men har ingen feber, så jag kämpar på! Jag och wilma satte oss och tittade på skönheten och odjuret i morse, efter 20 minuter sov wilma och jag bara låg och slappade, tog en kopp te med honung i, fått för mig att det skall hjälpa, sen tryckte jag i mig 15 gojibär....de är enligt kineserna fyllda av massa nyttigheter, samt att de skall bygga upp immunförsvaret, wilma fick några imorse också:)

Vaknade till sång denna morgonen, helt underbart!!! Wilma låg och sjöng "mamma mu" den korta versionen, hon sjunger -mu e det du? sen kör hon den ett par vändor:)

När snäckan har vaknat bär det av till plantskolan för att kolla vilka växter som skall inhandlas till trädgården...hoppas katterna är där idag, då blir wilma lycklig! katter är något av en favorit just nu. Sen blir det en lugn dag idag, jag orkar nog inte allt för mycket aktiviteter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar