Familjen Lindelöf....

onsdag 15 april 2015

Kvälls mys...

Barnen har varit på förskolan denna veckan, efter många dagar hemma med blandad kompott av sjukdomar. Vi har ju den senaste tiden drabbats av allt från kräksjuka till vattenkoppor och så lite förkylningar där emellan. 
Men vi kämpar på och tar en dag i taget,  son sagt Alice kan ju fortfarande få vattenkoppor, så det blev ingen vaccination för henne på BVC igår när vi var där...de ville först se så inte det stod vattenkoppor i kroppen...men hon blev vägd och som jag gissat på var hon över 10 kg :) 10.2 kg för att vara exakt!!  
Idag hämtade jag ut ett H&M paket när jag körde hem från gymmet. ..massa nya kläder till barnen!! Thights och jeans till Wilma och lite sommarkläder. ..sen var där jeans och två tröjor till Alice! Blev så nöjd...!!!
Nu är vi redo för vår o sommar! Fast min garderob behövs uppdateras...men det blir ett senare projekt! 



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar