Familjen Lindelöf....

måndag 27 april 2015

Fira Bengt...

Helgen går snabbt, vi firade ju Bengt i lördags och blev utbjudna på middag i limhamn! 
Sen gick vidare till Benny och Viveka där vi drack kaffe och blev bjudna på en väldigt god tårta som benny gjort!! Alice var trots feber pigg och glad, vi skulle stannat över natten men bestämde oss för att köra hem ,tur var det, hon hade en tuff natt med mkt kli...och jag kände mig rätt mör på morgonen efter lite vin drickande på lördagen ,följt av nästan ingen sömn under natten:( men hann ta mig en morgon tupplur på söndags morgonen innan gymmet. Idag är jag hemma med Alice , snart ska vi hämta Wilma på förskolan...då tänkte jag att vi skall leka lite där ute med såpbubblor! !  


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar