Familjen Lindelöf....

söndag 7 december 2014

35 års kalas...

Vilken rolig kväll jag hade igår...trodde jag skulle på glöggfest i sandskogen men det visade sig att micke med hjälp av andra ordnat en överrasknings fest åt mig... och överraskad blev jag:) 
Anders och mange hade gjort en helt fantastisk middag och folk hoppade fram o sjöng när jag kom innanför dörren. Lotta tog med sig barnen efter middagen och åkte hem till Anders o jessica för att sova där, så vi var helt barnfria på kvällen och det var väldigt lyxigt...
Fick fina presenter,bla presentkort till ett spa hotel i Råå och barnvakt ingick då:) det kommer jag och micke njuta av i vår...som sagt en helt oförglömlig kväll!! Tack alla inblandade för att ni gjorde detta för mig...puss på er!!!


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar