Familjen Lindelöf....

måndag 1 december 2014

Helgen...


I lördags åkte vi på julmarknad i borgeby, möte upp Vilda med familj!! Tjejerna hittade ett träd som var fullt med gungor och det var poppis!! Sen klappade de får och vallhundar.
På kvällen var micke på julfest och jag och barnen var hos benny o viveka...
Igår fyllde jag 35 år...och det blev saffransnurror, kaffe och varm choklad på morgonen! ! Sen bara hade vi det mysigt...jag tog med tjejerna och handlade, ett par skor till Alice så hon kan gå på förskolan, hon behöver skor som inte är så tunga. På hemvägen köpte vi med thaimat....
Får ju inte glömma att nämna att min familj gav mig odd molly koftan jag önskat mig!! Kvällen avslutades med film och chips:) precis i min smak...

Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar