Familjen Lindelöf....

tisdag 2 december 2014

Tejpa hakan...

Slutade tidigt idag och hade planer på att baka pepparkakor och saffransskorpor när vi kom hem...hade även tänkt fråga Vilda om hon ville följa 
med och baka...men planerna ändrades snabbt när jag kom till förskolan, Wilma hade slagit hakan, inte så djupt sår men brett o öppet så det var inget man bara kunde sätta plåster på tyvärr. En timme satt vi på vårdcentralen och så tejpade de hakan på henne. Jag var genomsvettig och helt slut efter att jagat Alice i korridorerna i nära en timme:( och Wilma var helt slut av all spänning, hon gillar inte blod och blev så ledsen när läkaren skulle sätta på tejpen. Men efter att ha blivit lovad en glass på hemvägen kom tejpen på plats. Micke föreslog att han och tjejerna skulle handla gran efter kvälls maten och Wilma blev så glad...de släppte av mig på gymmet så jag fick en stund för mig själv...precis vad jag behövde efter en sån här dag...



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar