Familjen Lindelöf....

fredag 1 maj 2015

Gott väder...

Idag tog jag mig en tur till center syd! Jag tog med mig Alice, så kunde hon sova medans jag gick till lager 157 och lite andra butiker!! Hittade matchande kläder till barnen,  tights och ett linne...vet att wilma tycker att det är roligt! Idag kom lilian på besök och lotta gjorde mumsiga fiskpaket till oss och sen satt vi på trädäcket och njöt i solen...barnen sprang omkring och lekte, Wilma lekte med såpbubblor och Alice lekte med sina älskade dockor!! Imorgon skall jag och micke åka på spa...övernattning med massage och middag på kvällen, skall bli så härligt!! Längtar efter att få sova en hel natt:) tänkte packa med lite ost och vin, som vi kan mysa på där!! 


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar