Familjen Lindelöf....

fredag 17 juli 2015

Semester...

Semestern rullar på och igår var vädret riktigt gött....så vi packade strandväskan och åkte till vikhög!  Louise med barn möte upp oss, Ida och Wilma hade håv med och fångade småfisk. ..Alice ville bada hela tiden! Sen hängde louise med hem till oss så barnen kunde leka lite och så passade på att njut av lite rose vin på trädäcket! ! 
Idag har micke varit och  tatuerat sig, då passade jag på att handla inför kalaset. När micke var färdig körde vi Wilma till Ebba som ringde och  ville leka, och micke fick underhålla Alice i trädgården så ställde jag mig och gjorde hamburgare med min hamburger press. ..ca 40 stycken blev det! Sen blev det två kladdkakor också och där fick jag hjälp av Alice. ..smet och kakao i hela köket o på hela ungen.



Skickat från min Samsung-enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar