Familjen Lindelöf....

onsdag 8 juli 2015

sommarlov...

Vi började vistelsen i Eskilstuna med sol och värme! Det första vi gjorde efter att ha suttit och svettats i bilen i flera timmar, var att hoppa i poolen!! Så gött, har blivit några dagars poolhäng! På lördagen var vi på power  meet i Västerås och kollade bilar, Wilma tog nog minst 40 bilder på olika åk med min mobil:) en trevlig dag med mkt skratt!!
Vädret vände snabbt till de sämre och på måndagen regnade det lite och blåste,men vi hängde inte läpp för det,jag och tjejerna gick ut en runda och kollade efter svamp i skogen och wilma samlade sniglar! På em åkte vi och fiskade och tog matsäck med..mamma och pappas sista dag, sen var det dags för dem att köra neråt till skåne igen. På tisdagen vinkade vi hejdå till dem, sen åkte jag och micke in till gymmet och möte upp Zabina!
Alice fick stanna hemma hos roger o mange!  
 Idag blev det lite shopping i Västerås sen så tog jag o micke en tur till gymmet på kvällen!! Man får passa på när man har barnvakt! 



Skickat från min Samsung-enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar