Familjen Lindelöf....

söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag....


Idag tog familjen sovmorgon, härligt:) efter frukosten gick vi en lång runda med ozzy och så sov Wilmis sina två timmars skönhets sömn. Vid ett tiden kom jonas m familj, då blev det prinsess tårta o kaffe o massa bus med Wilma!
Vi ska snart åka in till lund och äta lite god mat, o wilmis får med sig sina goda majsbågar, så blir hon nöjd....En lugn och mysig alla hjärtans dag!! Vi tycker att alla hjärtans dag handlar mer om att umgås med dom vi älskar,än att överösa varandra med dyra presenter!








Wilma har börjat med en ny grimas.....man skrattar var gång hon gör den, ser så rolig ut!

3 kommentarer:

  1. Skrattar så jag får ont i magen..........verkligen en lustig grimas
    Tror hon liknar mest sin (ja gissa vem) när hon gör den

    SvaraRadera
  2. Jag glömde en sak
    Nu har jag lagt en länk på min hemsida så att mina föräldrar kan läsa bloggen

    http://www.c-lindelof.se/

    SvaraRadera
  3. Vilken fin blogg- den följer vi med glädje :)
    Vilken fin ny min du har Wilma, den ser finurlig ut.
    Stor Kram
    Hanna & Smilla

    SvaraRadera