Familjen Lindelöf....

söndag 16 november 2014

Föräldrar på stan...

Kom till limhamn och trodde att Benny och Micke skulle på ölprovning. ..men ack så fel jag hade, jag fick min present i förtid av benny och Viveka. ..
Och snacka om att bli förvånad...öppnade paketet och där låg en drinklista från T.G.I Friday samt ett presentkort därifrån, ett rör pringles, läsk och biobiljetter till filmen "Gone girl" och när jag kollade närmre på datumet på biljetten var det dagens datum...micke hade smugit med kläder passande till en kväll på stan😊 så efter att vi blivit bjudna på en afrikansk gryta pussade vi tjejerna Hejdå och blev skjutsade till stan!! Filmen var jättebra och vi hade det riktigt mysigt efteråt också...provade en del goda drinkar! 
Det är inte sista gången vi går dit...
En 35 års present i min smak, tack Benny och Viveka!!
Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar