Familjen Lindelöf....

fredag 7 november 2014

Lera...

Igår var en hektisk dag...slutade sent och så hade jag och Wilma gympa på kvällen...så när väl lugnet lagt sig och alla måsten var gjorda på kvällen så blev det middag för min del och då hade klockan hunnit bli 21...men inte förrän jag och micke kröp ner under täcket i soffan och kollade The big bang theory...kände jag lugnet komma över mig! 
Idag hade jag en tidig dag på jobb. ..hämtade upp tjejerna och åkte och fikade och shoppade lite med dem, vi handlade alun, så när vi kom hem blev det att göra lera och Wilma valde rosa lera för hon skulle göra  "jordgubbskakor" Alice fick oxå vara med och baka, men henne fick man passa hela tiden ,för hon äter ju allt som serveras....




Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar