Familjen Lindelöf....

fredag 14 november 2014

Lilla sjuklingen...

Har legat bredvid en liten värmekamin inatt...hon har pratat i sömnen och varit orolig. ..så vid 4 tiden gick vi upp och tog mer Alvedon och la oss i soffan...sen sov hon en stund o jag fick ligga o hålla om henne så hon skulle få ro...det blev förskolan för Wilma en stund idag och jag tog en snabbis inom maxi för att handla Wilmas favorit mat till kvällen "pulled turkey" hon älskar det!
Tyvärr har det inre blivit mkt sömn för min lilla sjukling hon har svårt att komma till ro...när jag hämtat Wilma skall jag prova lägga henne ute i vagnen för nu hade hon bara 37.7 i temp så då vågar jag ha henne ute:) så kan jag och Wilma passa på och mysa och fika och pyssla lite...
Alice var för rolig idag när jag gav henne sina strumpor och hon började prova ta dem på sig...men efter ett tag så räckte hon dem till mig och ville ha hjälp...ja det är lite knepigt det där med strumpor...


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar