Familjen Lindelöf....

torsdag 13 november 2014

Kaninen...

Vilken vecka...man känner att man lever! Vi har denna vecka hunnit vara på fiket, byta däck på båda bilarna...Jag och tjejerna har varit och storhandlat, jag o micke har turats om att gå på gymmet och idag är det bara torsdag och morgonen började med ansiktsmålning på Wilma...en söt liten kanin blev hon!! Tema bondgård på förskolan:) precis när vi skall köra till förskolan ,så inser jag att Alice har feber ,så det blir bara att lämna en liten kanin idag och nu ligger Alice nerbäddad och sover, helt slut stackaren. Jag skall försöka göra lite nytta här hemma när hon sover...
Wilma skall gå hem med Vilda idag så Alice kan sova hela dagen utan att jag måste dra upp henne för att hämta Wilma. ..jätte skönt!! 


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar