Familjen Lindelöf....

onsdag 13 maj 2015

Dans uppvisning ...

Dans uppvisningen var i söndags och det var så gulligt att se alla barn som dansade...Wilma var nöjd o glad och hon fick en liten ros efteråt som står så fint i blom inne på hennes rum!! Men där finns andra saker som håller till inne på Wilmas rum klockan 6 på morgonen..jag vaknade till av jag hör 
-ozza,  ozza, ozza sägas om och om igen....vem hittar jag då inne på Wilmas rum? Jo Alice och ozzy. ..Alice sitter och leker med barbie och ozzy ligger tätt intill henne, en docka ligger på hans rygg, så jag gissar på att han är med i Alice lek:) men Alice blir förbannad när jag tyst försöker ta ut henne ur rummet,så Wilma inte skall vakna...jag får muta ut henne med lite barbie grejer ,som hon får leka med i vardagsrummet! 
Hennes följeslagare hänger också 
Motvilligt med ut...
Igår var mamma, pappa, benny och Viveka här...Alice hämtade tidningar som hon och mormor skulle läsa, Wilma tog på sin frost klänning och hade lite dans och sång uppvisning!  Sen blev det grillat och jag och Wilma bjöd på choklad lasagne...mums säger jag bara! Skall göra lite ändringar i receptet inför lottas kalas bara! Då tror jag den blir ännu godare!! 


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar