Familjen Lindelöf....

fredag 29 maj 2015

Shopping!!

Tog med mig tjejerna i tisdags och shoppade...först blev det glass på Mac Donalds, sen gick vi runt lite på center syd o kollade!! Jag o wilma busade lite med att prova hattar och tjejerna var med mig inne i provrummet!  Så det blev inte så mkt shoppat, men ett linne och en kofta blev inköpt till mig:) 
16.00 var vi på bvc och båda tjejerna fick varsin spruta!  Sen åkte vi hem!! 
Igår fick jag ett trevligt samtal från postkodlotteriet! ! Vårt postnummer var utvalt och därmed vann vi 10 000:-
På måndag har de tv inspelning på center syd o delar ut lite fler vinster!! Då tänkte jag vara på plats. Spännande, även om jag inte tror att vi vinner mer, men kul och se vilka fler grannar som har vunnit! ! 
Idag tänkte jag ta med mig tjejerna och se om jag hittar en ny handväska ...dags att byta, min andra håller på att falla isär! En härlig helg framför oss med grillning och annat roligt!  



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar