Familjen Lindelöf....

lördag 9 maj 2015

lördags göra...

Jaha, så var det helg igen! Gött, efter en tuff vecka, med en liten formsvacka för min del...ont i halsen o massa möten på jobb, då är helgen extra Välkommen:) idag har micke legat hos tatueraren och jag och tjejerna tog en tur till en loppis där Wilma gjorde lite fynd till sina barbie!! Hon fick en peng av bedste i påskpresent, så den använde hon lite av idag!! Sen blev det en tur till center syd där jag och Wilma lunchade på Mac Donalds. ..Alice sov sött i vagnen, så hon fick en hamburgare senare! 
Efter en stunds promenerande i affärer ville Wilma hem och leka med sina nya saker...
Kvällen bjöd på spel och rimmlekar med Wilma! Sen avslutade jag o micke  med en bra film!!
Wilma är taggad inför dansen imorgon! 
-är du och pappa imponerade över att vi skall dansa imorgon?  Frågade hon mig. .., ungar är roliga! Ordet hon sökte var nog stolt...för det har vi sagt att vi kommer vara när vi sitter där och tittar på dem imorgon!  


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar